profile friends entry blogger twitter tumblr follow older newer
Sekolah.
04 January 2013 | 12:34 AM | 0 comments


Dah 3 hari aku bergelar Pmr candidate. Muahaha. Alhamdulillah aku dah mula selesa dalam kelas tu. Acctually sama kelas but Fatin takda. Dia masuk kelas sama dengan kawan aku yg lain. Untung ah. Tkpe lah bukan rezeki aku. Pasti ada hikmah disebalik ini. Ceh. Lagipun kelas bodoh or pandai kalau kita usaha insyaallah boleh dapat straight A's. Semangat aku tahun ni lain macam. Aku nak insaf dah. No more main main. Next year aku nak masuk kelas Science so kena lah dapat straight A. Wehee. Aku suka cikgu math. Walaupun dia garang tapi dia ajar, aku paham. Nasib baik math form III agak senang. Aku harap tahun ni math aku still macam dulu-dulu. Lol. Cikgu science agak kurang menarik tpi takpe aku akan cuba menumpukan perhatian.


Kelas kita orang still sama. Tkpe, mak aku cakap jangan kesahkan sangat asalkan aku tumpukan perhatian dan ulangkaji je Insyaallah aku akan peroleh kejayaan yang cemerlang <~ nama kelas aku ni so mesti lah kena sama gak. Muahahah. Okay lah. Aku pun kena siapkan berlambak kerja sekolah yang diberi oleh guru guruku yg comel comel belaka tu. Nyanyan. K byeeeeeooom c: