profile friends entry blogger twitter tumblr follow older newer
Adventure Time
17 December 2012 | 11:47 PM | 0 comments



Heyya. Aku still budak budak so mestilah layan cerita cartoon. Bukan layan banyak pun just layan cerita Adventure time and The Amazing World of Gumball. Aww. Cerita ni awesome kot and lawak habis. Dah lah comel comel belaka. Geram je aku tengok. Aha. Aku ni merepek je. Harini aku nak cerita pasal Adventure time. Dek kebosanan, aku menceritakan cerita ini. Pfft. Bahasa Melayu aku serupa apa jah xD
Okay. Aku suka watak Finn and Jake sebab dorang comel macam aku. K no. Ehehhe.


Comel kan? Finn the human and Jake the dog. Muahahhaha. Tapi aku lebih comel lah. Lmao. Perasan lebih aku ni. Pfft.



Aku fangirling Finn and Jake. Pfft. Pelik je. Dah dorang comel, tak salah kan? Aha. Tapi Baekhyun tetap di hati aku. Lmao


Aku tak hafal sangat nama nama dorang. Aku just kenal Finn - Jake - Marceline - Pwincess Bubblegum - IceKing - BIMO . Yang lain tu kenal but lupa nama dia je.

Okay. Aku pun tak tahu nak cakap apa lagi dah. Aha. Senang gila aku speechless sekarang ni. Muahahah.


Byee~!