profile friends entry blogger twitter tumblr follow older newer
Sekolah
27 December 2012 | 9:17 PM | 0 comments



Aww. Sungjae handsome and sheksi. He's mine. Aha. Brape bnyaklah laki aku u.u Penat woa, tadi pergi skolah sebab nak daftar je. Pfft. Dah lah kelas atas sekali. Haish. Exercise lah aku stiap hari begini. Tapi kelas aku tu kelas ex kelas form 1 aku. Ahahah. Rindu waktu form 1. Aku still tak puas hati dgn nama kelas aku. Cemerlang? Urgh. Cemerlang lah sngat. Nak Tabaaah. Nama tu Awesome and sikit je abjad. Aha. Okay, aku rasa guru kelas aku agak okey kot. Dia ajar Geo, harap harap cikgu ni boleh buatkan aku paham Geografi. Siapalah cikgu aku nanti. Seram dibuatnya. Haish. Next year phone and laptop bakal dibawah jajahan mak aku. Otteokke? Kenalah dating dgn buku 24 jam. Bercinta dgn buku lah aku jawabnya. Takpe biar bercinta dgn buku daripada brcinta dgn manusia yg akan menyakitkan hati kita. Ceh, jiwang lah plak. Okay lah. Aku kena lah siap siap barang sekolah. Wee. Lmao. K byeeeee c: