profile friends entry blogger twitter tumblr follow older newer
2013!
31 December 2012 | 7:29 AM | 0 comments



Alamak! Harini tepat pukul 12 malam aku akan jadi Pmr's candidates. Ya Allah cepatnya masa berlalu. Huh, dahlah Rabu ni sekolah. Esok segala gadjet gadjet daku bakal ditangan ibuku. Pfft. Sedihnyaaaa. Macam mana aku nak brhubung dgn dia? Haish. Hari ni pun aku trpaksa tak ikut family aku semata-mata nak luangkan masa dgn dia buat kali terakhir sebelum aku hiatus. Kenapa lah masa cepat sngat?? Aku baru je dgn dia, but dah sekolah u.u Tkpe, sabtu dan ahad aku still boleh on.

So, aku tak akan update blog selalu lah jawabnya. Takpe blog aku dah lawa dah. Ceh perasan. Ayat aku ni patut disepak oleh khalayak umum. Apakah? Aku kebosanan sebenarnya. Dahlah malam ni celebrate new year seorang diri u.u Nasib baik dia ada menemani aku walaupun hanya dimuka buku . Haish, aku ni patut ambil sastera lah. Lol. Sastera bosaaaan. Science best. Nyanyan. Okaylah daku pun nak menyepi. Heheheh. Lol. Byeooom c:


Rabu sekolah! Wee. Friends, I miss you babes. Ahahah.