profile friends entry blogger twitter tumblr follow older newer
School Is Back
19 December 2012 | 10:20 PM | 0 comments


Aaaaaaa. Sekolah dah nak tiba. Pfft. Aku tak buka buku pun. Haish. Dah lah next year PMR. ;A; Seram aku. Harap harap next year senang. Aku cuti sekolah dah lah tidur lambat dan bangun pun lambat. Macam mana ni? Next year sesi pagi. Weeee. Tahun depan aku kena bagi tumpuan sepenuhnya. No more main main and aku akan stop roleplayer atau hiatus kot tapi takde siapa kesah kalau aku tiada. Ceh, ayat macam patah hati je. Lmao. Aku pun patut kurangkan spazzing kat idol kpop. Huh, sedih hidup ;_; Selepas je habis PMR, bolehlah aku kembali spazzing. Muahahah. Macam mana nak baca buku hah? Dah lah banyak. Form 1 lah, form 2 lah and form 3. Pfft. Beban gila. Lol. Pasti ada hikmah disebalik ini. Ahaha. Kalau boleh aku target staright A's. Amin. Aku nak banggakan mak ayah aku and aku nak masuk asrama. Itu misi dan visi aku. Lol. Then aku nak ambil aliran Science. Weheee. Me love Science. Aku dah berangan lebih dah ni. Oho. Okay lah aku pun dah tak tahu nak cakap apa dah. Speechless je lah aku ni. Lmao. Ppyong c: