profile friends entry blogger twitter tumblr follow older newer
School Is Coming
26 December 2012 | 12:50 AM | 0 comments




Pejam celik pejam celik dah nak dekat sekolah. Fuuu. Terasa baru semalam je cuti. Haish dah lah next year form 3. Lagi banyak tekanan yang bakal dialami. Sekolah pun sesi pagi. Dah 2 tahun aku sekolah sesi petang so tak tahu lah macam mana tahun depan. Mesti asyik ngantuk je Aha. Lol. Dah lah tahun depan still kekal Tabah so kenalah tabahkan diri menghadapi dugaan dalam kelas tu. Aku redhaaa je lah. Walaupun hakikatnya aku nak masuk Taat senanya. Tpi dah bukan rezeki. Lol. Padahal aku yg tak berusaha sungguh sungguh. Tahun depan wahai Nur Zamira Adlina, sila belajar betul betul kalau tak malu kat suami di korea nun. Lmao. K perasan. Aha. Huh. Aku pun dah tak tahu nak cakap apa. Nak kena kemas kemas lah barang sekolah. Hari jumaat ni ada pendaftaran. k bye. Ppyong c: