profile friends entry blogger twitter tumblr follow older newer
BTOB AT MALAYSIAAA
09 December 2012 | 9:36 AM | 0 comments


Aww. Btob dah smpai Malaysia. Rugi tadi tak pergi menjemput laki aku. Lol apakah? K merepek. Teheee C: Nak pergi konsert tu tapi mak tak bagi. Pfft. Tunggu dah kerja lah and whatever. Patah seribu hatiku dgr ayat mak aku. Ahaha. Dah kerja nnti macamlah ada masa nak layan kpop. Never k. Lol. Esok EXO-M pulak bakal menjelma so para exoticz sekalian silalah tidur awal untuk ke KLIA esok. Menanti laki-laki anda tu. Kris, kau tunggu lah, nnti I jemput you k? Lol gedik siaaa. Nadiah Fasihah nak kahwin dgn Kris esok. Lol. Sumpah lawak je. Nak suruh si SooMan tu jadi Tok kadi? Entah apa dia baca nanti tuuu. Semua dok mention Btob and Exo-m je. Kesian suju-m, takdok sape ambil tahu pasal dia. Mybe ada ELF yg bagi sokongan diluar sana. Ceh. Ayat aku cannot go. Ahaha. Aku harap si bunkface tu tak iri hati kat mereka sebab dorang ada ramai fans tak macam dorang. Wahai bunkface, silalah sedar diri. Kpop lebih menjadi keutamaan rakyat Malaysia. ;A; Cuti sekolah bosaaaan. Mak nak pergi hang out tapi aku bukan stay kat bandar pun. Pfft. Haisssh. ><